Χρήσιμα θέματα

Ποιά η χρησιμότητα ενός ιστοχώρου;

Ο Ιστοχώρος, αποτελεί την βιτρίνα της Επιχείρησής σας. Ενας σωστά σχεδιασμένος ιστοχώρος, σχεδιασμένος να καλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες σας, βοηθάει στην προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, αλλά και στην δημιοργία Brand Awareness.
Βοηθάει επίσης στις σχέσεις με τους πελάτες σας λόγω της πολύ εύκολης επικοινωνίας που προσφέρει.
Με σωστά σχεδιασμένα ερωτηματολόγια και φόρμες επικοινωνίας που μπορεί να διαθέτει, αυτό γίνεται ακόμη πιό εύκολο.
Μην ξεχνάτε ότι ο ιστοχώρος, αντίθετα με την επιχείρησή σας, είναι ανοικτός 24 ώρες το 24ωρο, και επισκέψιμος από όλα τα σημεία του κόσμου !!!
Με την δημιουργία ενός newsletter, ο ιστοχώρος μπορεί να αποτελέσει το κέντρο της επικοινωνιακής πολιτικής της εταιρίας σας, επιτρέποντας στους πιθανούς πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα την εταιρική φιλοσοφία, αλλά και να ενημερώνονται ευκολότερα και ταχύτερα για τις πιθανές προσφορές, και νέα προϊόντα.

Ποιά είναι η διαδικασία της κατασκευής ενός ιστοχώρου;

Για να αναπτύξουμε οποιοδήποτε ιστοχώρο ή εφαρμογή, ακολουθούμε τα εξής βήματα:
1. Συζητάμε μαζί σας τις ανάγκες σας και τις προτιμήσεις σας
2. Εκδίδουμε μια προσφορά με ενδεικτικό κόστος
3. Καταγράφουμε λεπτομερώς τις απαιτήσεις σας
4. Δημιουργούμε μία Μελέτη κατασκευής η οποία περιέχει λεπτομερείς προδιαγραφές του έργου, με σχεδιαγράμματα και περιγραφές των λειτουργιών
5. Ετοιμάζουμε αναλυτικό χρονοδιαγράμμα και ακριβές κοστολόγιο του έργου.
6. Αναπτύσσουμε το έργο
7. Ελέγχετε το τελικό αποτέλεσμα ώστε να εξασφαλίσετε ότι συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές
8. Σας παραδίδουμε το έργο παρέχοντάς σας την προσυμφωνημένη εκπαίδευση και λοιπές υπηρεσίες.

Ποιες αρχές πρέπει να τηρεί ένας σωστός ιστοχώρος;

Ο επισκέπτης ενός ιστοχώρου, δεν πηγαίνει σε αυτό για να κάνει δύσκολη τη ζωή του. Όσο πιο εύκολα μπορεί να λάβει την πληροφορία που θέλει, τόσο περισσότερο θα εκτιμήσει το site. Επίσης, όσο πιο ορατοί είναι οι σημαντικοί σύνδεσμοι (π.χ. επικοινωνία, εταιρικό προφίλ κ.λπ.), τόσο το καλύτερο για τον επισκέπτη. Εάν η πληροφορία μπορεί να δοθεί μέσα σε δύο κλικ του ποντικιού, τότε το site έχει πετύχει σημαντικά. Εάν αναγκάζουμε τον επισκέπτη να ακολουθεί ατελείωτα links προκειμένου να βρει αυτό που θέλει, κινδυνεύουμε να τον κουράσουμε επικίνδυνα. Αυτές είναι μερικές από τις αρχές που πρέπει να πληροί ένας σωστός ιστοχώρος.

Είναι όλοι οι ιστοχώροι ίδιοι;

Κάθε ιστοχώρος προορίζεται να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους στόχους, οι οποίοι προσδιορίζουν το περιεχόμενο και τη φιλοσοφία τους. Ο πλέον συνηθισμένος στόχος υλοποίησης ενός ιστοχώρου αφορά στην εταιρική παρουσίαση. Πρόκειται για τον εταιρικό ιστοχώρο, ο οποίος δημιουργείται από μία εταιρία με στόχο την προβολή των δραστηριοτήτων της κ.λπ.
Εκτός από τους εταιρικούς ιστοχώρους, έχουμε και ορισμένες πιό συγκεκριμένες κατηγορίες ιστοχώρων, όπως:

Προιοντικός Ιστοχώρος:
Δημιουργείται για την προβολή ενός συγκεκριμένου προιόντος που έχει το δικό του brand. Σε αυτό το site μπορούμε να έχουμε πληροφορίες για το προιόν, να παρεμβάλουμε διαγωνισμούς κλπ, προκειμένου να προσελκύσουμε κόσμο και να αυξήσουμε το brand awareness για το συγκεκριμένο προιόν.

Ηλεκτρονικό Κατάστημα:
Ιστοχώρος όπου διεξάγονται εμπορικές συναλλαγές με πώληση ειδών και υπηρεσιών. Ο πελάτης χρησιμοποιεί το Internet, βλέπει από το site το προιόν ή την υπηρεσία που επιθυμεί να προμηθευτεί και προχωρά στη συναλλαγή ηλεκτρονικά, με χρήση πιστωτικής κάρτας ή αντικαταβολής.

Πληροφοριακός Ιστοχώρος:
Ο δημιουργός του ιστοχώρου αυτού, συγκεντρώνει πληροφορίες που αφορούν σε ένα ή περισσότερα αντικείμενα και τις παρουσιάζει λεκτρονικά. Πρόκειται για τα λεγόμενα portals ή vortals (vertical portals), στα οποία είτε υπάρχει η πληροφορία μέσα στον ιστοχώρο, είτε υπάρχουν σύνδεσμοι σε άλλους ιστοχώρους με σχετικές πληροφορίες.

Ειδησεογραφικός Ιστοχώρος:
Ιστοχώρος με ειδήσεις γενικότερου ή ειδικότερου ενδιαφέροντος, π.χ. Αθλητικά, Πολιτικά κλπ.

Πέρα από τις παραπάνω κατηγορίες, υπάρχουν και ιστοχώροι που παρέχουν συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα μηχανές αναζήτησης, ιστοχώροι ψυχαγωγικού περιεχομένου, κλπ.

Το world wide web είναι ένας ζωντανός κόσμος και οι πολυποίκιλοι ιστοχώροι που ξεφυτρώνουν κάθε στιγμή από κάθε γωνία του πλανήτη, είναι αυτά που εξασφαλίζουν τη ζωντάνια του.

Μεγάλη επισκεψιμότητα σημαίνει επιτυχημένος ιστοχώρος;

Εξαρτάται. Το βασικό θέμα είναι όσοι επισκέπτονται το site να βρίσκουν αυτό που θέλουν σε αυτό, έτσι ώστε να το επισκεφτούν και στο μέλλον. Το εάν θα είναι πολλοί ή λίγοι οι επισκέπτες εξαρτάται και από το είδος του site, το πόσο γνωστό είναι, το πόσο ενδιαφέρει πολύ κόσμο κ.λπ. Εάν, για παράδειγμα, έχουμε φτιάξει ένα μεγάλο portal, τότε είναι λογικό να το θεωρούμε επιτυχές όταν έχει πολλούς επισκέπτες, οι οποίοι περνούν αρκετό χρόνο σε αυτό.
Από την άλλη, ένα εταιρικό site το επισκέπτονται όσοι ενδιαφέρονται για την εταιρία και έχει επιτυχία όταν βρίσκουν στο site αυτά που θέλουν γι'αυτήν. Πέρα από τον απόλυτο αριθμό επισκεπτών, σημασία έχει και η μελέτη των αναφορών που παράγει ο web server: ποιοι ήταν αυτοί οι επισκέπτες, πως κινήθηκαν στο site, πόση ώρα έμειναν κ.λπ., ώστε να κατανοήσουμε τι είναι αυτό που θέλουν και να βρούμε εάν υπάρχει κάτι που τους δυσκολεύει.
Η μελέτη των αναφορών μπορεί να γίνει μόνο σε συνεργασία με ειδικούς που ξέρουν να αποκρυπτογραφήσουν τα μηνύματα που κρύβουν...

Πώς σχετίζεται η παρουσία στο web με την παραδοσιακή διαφήμιση;

Η παρουσία στο web εμφανίζει αρκετές αναλογίες με τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση ή στον τύπο, υπό την έννοια ότι στόχος και εδώ είναι να προσδιοριστεί το target group, στο οποίο πρέπει να δημιουργηθεί θετική εντύπωση για την εταιρία. Βέβαια, το web έχει αρκετά χαρακτηριστικά τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν υπέρ ή κατά της προβολής.
Για παράδειγμα, είναι μέσο αλληλεπιδραστικό, στο οποίο το κοινό μπορεί να συμμετέχει ενεργά. Επίσης είναι, πέρα από μέσο προβολής, και εργαλείο, παρέχοντας πολύπλευρη πληροφόρηση για την εταιρία. Το αρνητικό στο συγκεκριμένο μέσο είναι ότι ένα κακό site μπορεί να απωθήσει κόσμο, ο οποίος όχι μόνο θα το εγκαταλείψει άμεσα αλλά και δύσκολα θα το ξαναεπισκεφτεί...

Χρειάζεται προβολή ο ιστοχώρος;

Η προβολή του ιστοχώρου είναι σημαντική για την επιτυχία του. Όσο περισσότεροι γνωρίζουν την ύπαρξή του, τόσο περισσότεροι θα το επισκεφτούν. Ο τρόπος προβολής ενός ιστοχώρου εξαρτάται από το είδος του. Ένα προιοντικό site ή ένα εμπορικό site θα πρέπει να προωθηθεί προς το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ένας εταιρικός ιστοχώρος προωθείται από την ίδια την εταιρία σε όλες τις δραστηριότητές της.
Τα εταιρικά φυλλάδια, η εταιρική αλληλογραφία, οι κάρτες των στελεχών, ακόμα και οι διαφημίσεις των προιόντων της εταιρίας, πρέπει να κάνουν αναφορά στον ιστοχώρο της εταιρίας, στον οποίο οι πελάτες, και γενικά όλοι οι σχετιζόμενοι με την εταιρία, μπορούν να ανατρέξουν για περισσότερες πληροφορίες.
Η εταιρία έχει όφελος όταν αναδεικνύει τον ιστοχώρο της ως κέντρο επικοινωνίας με το περιβάλλον της, καθώς οι συνεργάτες μπορούν μεν να ενημερώνονται από αυτόν για την εταιρία ενώ παράλληλα δεν χρειάζεται να την απασχολούν - τηλεφωνικά ή με άλλα μέσα - για επικοινωνία. Η προβολή του site είναι σημαντική για την ανάδειξή του ως κέντρου επικοινωνίας.

Τι είναι και γιατί χρειάζεται μια Ανάλυση απαιτήσεων πριν τη δημιουργία ενός ιστοχώρου;

Στη graphics.gr αναλαμβάνουμε τη σύνταξη μελέτης για την κατασκευή του ιστοχώρου που σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας θα σας δημιουργήσουμε.
Η μελέτη αυτή γίνεται, για να έχετε μια ακριβή εικόνα του ιστοχώρου όταν ολοκληρωθεί, για να κατανοήσετε καλύτερα το κόστος και το χρόνο κατασκευής.
Η μελέτη αυτή θα βοηθήσει ιδιαίτερα τον κατασκευαστή του ιστοχώρου αλλά και εσάς, στην προσπάθειά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η μελέτη αυτή, αποτελείτε από:

- Αναλυτική περιγραφή όλων των απαιτήσεων του έχουν συμφωνηθεί με τον πελάτη
- Αναλυτική καταγραφή όλου του απαιτούμενου υλικού, καθώς και τη μορφή του
- Αρχιτεκτονική (σχεδιασμός δομής) του ιστοχώρου
- Αναλυτική περιγραφή όλων των λειτουργιών του ιστοχώρου
- Καταγραφή όλων των απαραίτητων υπηρεσιών
- Αναλυτική κοστολόγηση
- Χρονοδιάγραμμα κατασκευής

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να ανανεώνει τον ιστοχώρο της;

Ο ιστοχώρος αποτελεί μια ευκαιρία για συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους, πρέπει να τον ανανεώνετε τακτικά δίνοντάς τους ένα ακόμη κίνητρο για να τον επισκευθούν συχνότερα.
Για να γίνετε αυτή η διαδικασία σωστά και χωρίς καθυστερήσεις, μπορείτε να μας εμπιστευθείτε αφού διαθέτουμε ιδιαίτερη πείρα τόσο στην ανανέωση όσο και στο σχεδιασμό ιστοχώρων, από το 1992.
Εκτός από τις αξιόπιστες υπηρεσίες ανανέωσης που μπορούμε να σας προσφέρουμε, θα σας δώσουμε χρήσιμες συμβουλές, τόσο για το σχεδιασμό όσο και για την οργάνωση της πληροφορίας αλλά και για θέματα ευχρηστίας.
Η εταιρία μας έχει σχεδιάσει και συντηρεί ιστοχώρους για μεγάλους πελάτες όπως το Κολλέγιο Αθηνών - Κολλέγιο Ψυχικού, το Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ.Ωνάσης, τη Βουλή των Ελλήνων κ.α. ...
Έξυπνη λύση στο θέμα της ανανέωσης, αποτελεί το συμβόλαιο συντήρησης. Με αυτό, θα έχετε μία ταχύτατη και αποτελεσματική ανανέωση όποτε τη χρειαστείτε, σε χαμηλό κόστος.

Χρειάζεται η εικαστική ανανέωση ενός ιστοχώρου;

Κάθε 18-24 μήνες, είναι χρήσιμο να ανανεώνουμε την εμφάνιση του ιστοχώρου μας, για να δώσουμε την αίσθηση στους επισκέπτες μας ότι ασχολούμαστε με την προβολή μας στο διαδίκτυο όπως άλλωστε κάνουμε και με το χώρο εργασίας μας (μαγαζι, γραφείο κλπ) τον οποίο ανακαινίζουμε κατα διαστήματα.

Πόσο σημαντική είναι η τακτική ανανέωση του ιστοχώρου;

Όταν δεν ανανεώνουμε σε τακτικά διαστήματα τον ιστοχώρο, στην ουσία διώχνουμε τους πελάτες που έχουμε. Είναι ακριβώς το ίδιο με τη βιτρίνα ενός καταστήματος. Εάν δεν την αναεώσουμε κάθε σαιζόν, δεν θα την κοιτάνε πλέον οι πελάτες. Έτσι και με τον ιστοχώρο. Όταν σταματήσει να έχει κάτι να προσφέρει στους επισκέπτες, αυτοί φεύγουν και το κακό είναι ότι πολύ δύσκολα θα επιστρέψουν και πάλι.ιαδικτύου.

Ποιές οι διαφορές ενός στατικού ιστοχώρου από ένα δυναμικό;

Όταν μία επιχείρηση θέλει να προβάλλει τα προϊόντα της μέσω ενός ιστοχώρου, έχει τη δυνατότητα να το κάνει είτε δημιουργώντας ένα στατικό ιστοχώρο με 5, 10, 20 στατικές σελίδες με αντίστοιχα προϊόντα οι οποίες θα έχουν ένα σχετικά μειωμένο αρχικό κόστος κατασκευή αλλά θα είναι δύσκολότερη και ακριβότερη η προσθήκη ή αλλαγή τους στο μέλλον. Αντίθετα, δημιουργώντας έναν δυναμικό ιστοχώρο δεν έχει σημασία με πόσα προϊόντα ξεκινάμε, διότι μπορούμε να προσθέσουμε όσα θέλουμε στο μέλλον. Επίσης η εικαστική ανανέωση του ιστοχώρου, είναι πολύ απλή σε ένα δυναμικό site. Η λύση λοιπόν του δυναμικού ιστοχώρου είναι σίγουρα συμφαίρουσα για μία επιχείρηση η οποία θέλει να προωθήσει τα προϊόντα της μέσω του διαδικτύου.

Γιατί να μην επιλέξω μια προκατασκευασμένη λύση ιστοχώρου;

Το να επιλέξετε ένα προκατσκευασμένο ιστοχώρο, σίγουρα έχει ένα βραχυπρόθεσμο πλασματικό όμως οικονομικό όφελος. Ο ιστοχώρος αυτός όμως δεν θα έχει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που πρέπει να διακρίνει την εταιρική προβολή, θα είναι ίδιος με άλλους 100 ή 1000. Οι πελάτες σας καταλαβαίνουν αυτές τις λεπτομέρειες, με αποτέλεσμα να χάσετε ένας από τους σημαντικότερους σκοπούς ενός ιστοχώρου, που είναι το να προσδόσει κύρος στην επιχείρησή σας!

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες

Η Graphics.gr απαρτίζεται από μια δυναμική, ευέλικτη ομάδα, έμπειρων επαγγελματιών που μπορεί να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πελάτες της. Αναλαμβάνουμε τη δημιουργία κάθε είδους ιστοχώρου ή portal αλλά και τη συντήρησή του. Κάθε project ξεκινάει με την κατάλληλη ανάλυση των ιδιαίτερων αναγκών της κάθε επιχείρησης και των κρίσιμων κοινών της, για να προτείνουμε τη λύση ταιριάζει απόλυτα και ικανοποιεί της ανάγκες της. Εκτός από τη δημιουργία ιστοχώρων και portal, αναλαμβάνουμε να καλύψουμε κάθε ανάγκη σχεδιασμού και υλοποίησης έντυπου υλικού από κάρτες μέχρι κατάλογο προϊόντων. Αναλαμβάνουμε επίσης φωτογραφίσεις μόδας και διαφήμισης Για τις εταιρίες που έχουν μικρά project τα οποία για διάφορους λόγους είτε δεν θέλουν είτε δεν μπορούν να υλοποιήσουν προσφέρουμε τη δυνατότητα outsourcing. Οι τομείς στους οποίους εξειδικευόμαστε είναι: - portals (ανάλυση - σχεδιασμός - υλοποίηση - συντήρηση) - ιστοχώροι - έντυπα - φωτογραφίσεις - σύμβουλοι επικοινωνίας και marketing Δυνατά μας σημεία, είναι η αξιοπιστία, η ταχύτητα, το εγγυημένο αποτέλεσμα... Aλλωστε αυτός είναι ο λόγος που: Οι πελάτες μας, μας εμπιστεύονται για τους πελάτες τους...

ÎÎΤÎÎΡÎÎÎΠ⢠ÎÎÎÎÎÎÎÎÎ
ÎÎÎÎÎÎΤYÎÎÎÎ ÎÎÎΡÎÎÎÎΠ⢠ÎÎΤÎÎÎÎÎÎÎÎ
Îι ÏεÎÎÏÎµÏ Î¼ÎÏ, μÎÏ ÎµÎ¼ÏιÏÏεÏοÎÏÎι ÎιΠÏοÏÏ ÏεÎÎÏÎµÏ ÏοÏÏ !
Copyright (c) 1992-2012 | Graphics.gr
 
art-online.gr
graphics.gr: Photography
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



 
 
» Συνεργασία για τη δημιουργία ιστοχώρου για την εταιρία Τsangaris bros.
 
   








Yetiskinler icin hazirlanmis olan erotik film izle kategorisinden yuzlerce erotik filmler izleyebilirsiniz.